Урок 9. Граємо з геометричними фігурами

Кішка Скретч є нащадком древньої черепашки Лого і буде ввічливо повідношенню до старших родичів показати, що і наша кішка може малювати геометричні фігури не гірше черепашки. Більшість геометричних проектів, кота, які виконувалися з черепашками Лого та іншими виконавцями, можуть бути успішнореалізовані і в середовищі Скретч.

Програмування під Android для початківців. Урок №6. Drawable. Зображення, фігури і градієнти.

В цьому уроці ми розглянемо графічні ресурси програми. Продовження уроку №5

Типові завдання ЗНО. Системи рівнянь.

Приклади розв'язання задач, які можуть зустрітися на ЗНО з математики.

Програмування під Android для початківців. Урок №15. Панель навігації

В цьому уроці ми розглянемо особливості роботи з панеллю навігації в Android 3.0.

Типові завдання ЗНО. Дроби.

Арифметичні дії над дробами. Розглянемо на прикладі множення, ділення й піднесення до степеня дробів.

« 1 2 ... 122 123 124 125 126 ... 129 130 »