Урок 9. Граємо з геометричними фігурами

Кішка Скретч є нащадком древньої черепашки Лого і буде ввічливо повідношенню до старших родичів показати, що і наша кішка може малювати геометричні фігури не гірше черепашки. Більшість геометричних проектів, кота, які виконувалися з черепашками Лого та іншими виконавцями, можуть бути успішнореалізовані і в середовищі Скретч.

Типові завдання ЗНО. Похідна.

Тут мова йде про похідну, а також є невеличкий довідник з похідною елементарних функцій

Урок №5. Додаток

Додаток до уроку №5 з програмування під Android для початківців. Цікаві приклади.

Типові завдання ЗНО. Многочлени.

Цього разу ми розкажемо про многочлени, множення одночлена або многочлена на многочлен

Програмування під Android для початківців. Урок №6. Drawable. Зображення, фігури і градієнти.

В цьому уроці ми розглянемо графічні ресурси програми. Продовження уроку №5

« 1 2 ... 123 124 125 126 127 128 »