Трикутник задано координатами вершин А(0; 0), В(і; i-1) та С(-і; і+1), де і– номер вашого варіанта (ввести з клавіатури). Координати точок розрахувати в програмі та вивести їх значення (наприклад: А(0; 0) В(5; 4) С(-5; 6)).1. Обчислити медіану та та висоту hь.
24
|
|
|
Програма написана в PascalABC.Net:
var i, x1, y1, x2, y2, x3, y3: integer; ta, hb, AB, AC, BC, xa, ya, S, p: real; begin writeln('Введіть номер свого варіанту:'); write(' i = '); readln(i); x1 := 0; y1 := 0; x2 := i; y2 := i - 1; x3 := -i; y3 := i + 1; writeln('Координати вершин трикутника:'); writeln(' A(', x1, '; ', y1, '), B(', x2, '; ', y2, '), C(', x3, '; ', y3,')'); { Обчислюємо сторони трикутника: } AB := sqrt(sqr(x2 - x1) + sqr(y2 - y1)); AC := sqrt(sqr(x3 - x1) + sqr(y3 - y1)); BC := sqrt(sqr(x3 - x2) + sqr(y3 - y2)); { Обчислюємо координати середини сторони BC: } xa := (x2 + x3) / 2; ya := (y2 + y3) / 2; { Обчислюємо медіану ta: } ta := sqrt(sqr(xa - x1) + sqr(ya - y1)); writeln('Медіана, проведена до сторони BC: ', ta); p := (AB + AC + BC) / 2; //півпериметр трикутника S := sqrt(p * (p - AB) * (p - AC) * (p - BC)); //площа hb := 2 * S / AC; //висота write('Висота, проведена до сторони AC: ', hb); end.
progmatem.ru
|
|
|
|