Змінна - це іменована область пам'яті. У змінну можна записувати дані і зчитувати. Дані, записані в змінній, називаються значенням змінної.
Сі - Шарп - мова жорсткої типізації. Кожна змінна повинна бути певного типу даних. Нижче, в таблиці наведені вбудовані типи даних мови Сі - Шарп:
Тип | Область значень | Розмір |
---|---|---|
sbyte | -128 до 127 | Знакове 8-біт ціле |
byte | 0 до 255 | Без знакове 8-біт ціле |
char | U+0000 до U+ffff | 16-бітовий символ Unicode |
bool | true або false | 1 байт* |
short | -32768 до 32767 | Знакове 16-біт ціле |
ushort | 0 до 65535 | Без знакове 16-біт ціле |
int | -2147483648 до 2147483647 | Знакове 32-біт ціле |
uint | 0 до 4294967295 | Без знакове 32-біт ціле |
long | -9223372036854775808 до 9223372036854775807 | Знакове 64-біт ціле |
ulong | 0 до 18446744073709551615 | Без знакове 64-біт ціле |
float | ±1,5*10-45 до ±3,4*1033 | 4 байта, точність - 7 розрядів |
double | ±5*10-324 до ±1,7*10306 | 8 байтів, точність - 16 розрядів |
decimal | (-7,9 * 1028 до 7,9 * 1028) / (100–28) | 16 байтів, точність - 28 розрядів |
Тут немає помилки. Оперативна пам'ять - масив байтів, де кожен байт має унікальну адресу. Для BOOL досить одного біта: 0 - брехня, 1 - правда, але мінімальна адресується сутність - байт, тому ненульовий байт вважається за істину, нульовий - брехнею.
Для того , щоб використовувати змінну , її спочатку потрібно оголосити :
static void Main(string[] args)
{
int a; // оголошення змінної a типа int
a = 5; // запишемо в змінну a число 5
int b, c; // оголосити можна відразу декілька змінних через кому
bool d; // оголошення змінної d типа bool
d = true; // запишемо в змінну d значення true (істина)
long e = 10; // при оголошення змінної можна відразу надати їй значення, це називається ініціалізацією
float f = 5.5f; // щоб записати число з плаваючою комою типа float, треба після значення додати суфікс f
char g = 'g'; // оголошення символьної змінної g з її ініціалізуючим значенням 'g'
}
При використанні змінної, в яку не було записано значення , компілятор видасть помилку "Use of unassigned local variable [variableName]".
static void Main(string[] args)
{
int a;
Console.WriteLine(a); //помилка
}
Мова Сі - Шарп чутлива до регістру символів . Змінні max і Max це не одне і те ж . Не забувайте цього, щоб не мати зайвих проблем .
Ім'я змінної має відображати суть даних, які вона відображає. Не варто називати змінні ні про що не говорять іменами типу a, b, c. Використовуйте англійські слова. Висота - height, вік - age і т. д.
НІКОЛИ не використовуйте кириличні символи в іменах змінних .
Перетворення вбудованих типів даних
Змінні одного типу можна перетворювати в змінні іншого типу. Перетворення буває явним і неявним. Неявне перетворення виконує компілятор.
Приклад неявного перетворення:
static void Main(string[] args)
{
int a = 35;
short b = 10;
a = b; // неявне перетворення. Так як int має великий розмір, порівняно з short – втрати даних не відбудиться
b = a; // помилка кампіляції, неможна тип більшого розміра неявно перетворити в тип меншого розміра
}
При явному перетворенні необхідно безпосередньо перед змінною, яку ви хочете перетворити, вказати в дужках тип, до якого переходе змінна.
Приклад явного перетворення:
static void Main(string[] args)
{
int a = 35000;
short b = 10;
b = (short) a; // У цьому випадку вже помилки не буде. Так як максимальне значення типу short 32767, тут буде втрата даних.
}
Автор Swytos << попередня • наступна >> До змісту