Новые сообщения · Правила  
  • Страница 1 из 1
  • 1
Договор на бакалаврат
Вопрос прошлогодним бакалаврам и магистрам, которые выполняли работу на заказ. Как правильно должно выглядеть письмо на имя ректора с просьбой на выполнить такую-то работу ? Или дайте линк на ГОСТ, а то я таких вопросах не разбираюсь :(
1 | Автор: rikki | 2011-09-08, 19:15   |  Репутация: [ + 3 ]
ты хочешь чтоб тебе из универа кто то предложил делать работу по договору?

скорей наоборот - ты находишь предприятие или еще что то, которому может пригодится какие то результаты твоего диплома. и уже ты идешь и предлагаешь универу это сделать


If you can't make it GOOD make it LOOK GOOD. B.Gates
2 | Автор: DoVe | 2011-09-09, 16:24   |  Репутация: [ + 48 ]
Спасиб за отзыв, но я не то имел ввиду. Уже найден тот кто предложил работу по договору извне универа, мне нужна была сама форма для письма ректору (от имени предприятия).
Уже все узнал, топик можно закрывать.
3 | Автор: rikki | 2011-09-10, 19:53   |  Репутация: [ + 3 ]
3 | Автор: rikki | 2011-09-10, 19:53   |  Репутация: [ + 3 ]
Для написання аркуша на ім'я ректора з проханням виконати роботу на замовлення вам необхідно дотримуватися деяких формальних вимог. Хоча специфічного ДСТУ щодо написання саме такого листа я не знаю, але я можу надати загальні рекомендації та структуру, яка відповідатиме бізнес-етикету та формату кореспонденції.

### Структура листа на ім'я ректора:

1. **Верхній лівий угол:**
   - Назва вашої організації або ваші особисті контактні дані (ім'я, прізвище, посада, контактний телефон).

2. **Дата:**
   - Дата написання аркуша.

3. **Адресат:**
   - Ім'я та посада ректора, назва університету чи іншої вищої освітньої установи.

4. **Заголовок:**
   - "Прохання щодо виконання роботи на замовлення".

5. **Основна частина:**
   - Введення, в якому коротко вказується мета листа та ваші основні мотиви (наприклад, потреба у виконанні дослідження чи аналізу, які ваша організація не має можливості виконати самостійно).